My first blog post

13:07

Vlastnila jsem strašně moc blogů. Bylo jich doopravdy hodně. Vždy jsem si říkala, jak to teď se svým blogem rozjedu, ale vždy to dopadlo špatně. Pokaždé se mi něco na mém blogu nelíbilo, obvykle přezdívka, nebo design. Jsem těžký perfekcionista - někdy se za to nesnáším.
Můj poslední blog jsem zrušila asi někdy v říjnu. Uběhla docela "dlouhá" doba, mezitím jsem přečetla Girl Online a to mě povzbudilo, začala jsem přemýšlet nad sebou a zjistila co vlastně momentálně chci dělat. Psát blog!

Vymyslela jsem si přezdívku se kterou jsem dost spokojená, design blogu se mi taky moc líbí, ale pokud najdu lepší, změním ho, už dopředu jsem si vymyslela pár článků - zjednodušeně řečeno, jsem ready, začít znovu se svým blogem!

Snad se Vám tu bude líbit!

S láskou, E.


You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe