2015 a Happy New Year!

9:02





Ahoj!
Další rok zase za námi...
Utekl strašně moc rychle. V dnešním článku vše shrnu, protože ne každý měsíc byl zajímavý, byl prostě obyčejný jako každý jiný.


Rok 2015 jsem si nesmírně užila, byl plný skvělých a poučných zážitků.
V první čtvrtině roku jsem onemocněla a byla doma cca 3 týdny, no, nic moc.
Měla jsem problémy s dýcháním a hodně jsem kašlala.

Asi 2 týdny po mém uzdravení jsem jela společně s bráchou na hory. Bylo to úžasné! Je pravda, že jsem stála zase na lyžích po čtyřech letech. Naše rodina vůbec na hory nejezdí, takže když jsem na lyžích rozjela, spadla jsem hned po 2 metrech mé jízdy, haha. Ale naučila jsem se to za jedno odpoledne a další dny už jsem jezdila bez pomoci, s hůlkami a docela rychle i přesto, že "polokopec" byl strmý.
Nakonec jsem skončila se sádrou na 3 týdny, haha.



Zbylé tři měsíce byly velmi nezáživné. Opravovala jsem známky, celé dny se učila a usínala s učebnicí v ruce.
Ale později přišlo vysvědčení, na které jsem se mimochodem strašně těšila. Prošla jsem se čtyřmi dvojkami. Nebyla jsem na sebe moc hrdá, ale jelikož jsem dlouho chyběla, testy jsem napsala obvykle za 3.
Ale později mě čekaly prázdniny.

O prázdninách jsem byla převážně doma, nebo někde s kamarády a sestřenicí. Také jsme potom společně s rodiči odjeli na dovolenou do osady Bítov - ano, není to žádné Bulharsko, Španělsko či Itálie (kde jsem mimochodem nebyla), ale dohodli jsme se, že zůstaneme tady v Čechách a vyrazíme někam na Moravu. Bítov je kousek od Znojma, které jsme navštívili den před odjezdem.


Kostel sv. Mikuláše

Jak už jsem zmiňovala, byla jsem hodně se svou sestřenicí. Až na pár menších hádek to bylo suprové! Většinou jsme byly v bazénu, odhaduji tak 2 hodiny v kuse?

(Bohužel žádné fotky z těchto dnů nemám, foťák jsem nechala doma, přivezla jsem si jenom paměťovou kartu)

Najednou skončily prázdniny a začala škola. Postupně jsem se seznamovala s učivem a své nadšení jsem rozhodně neprojevovala, žádné totiž nebylo. Každý den jsem počítala dny do Vánoc a když jsem se dočkala prosince, byla jsem nadšená, vyrobila jsem si vlastní adventní kalendář, se který jsem byla doopravdy spokojená a každý den jsem poctivě snědla čokoládku, či nějakou mini sušenku.
Týden před Vánoci jsme ozdobili stromeček a dál už jenom čekali na Ježíška.
Nastal Štědrý den, který utekl doopravdy rychle!

Už uběhl týden od Vánoc a je Silvestr, neboli poslední den v roce 2015!

Psaním tohoto článku, jsem zjistila, že fotek mám doopravdy málo, sice foťák nosím skoro stále při ruce, ale nikdy se nenaskytla ta správná chvíle a okamžik, kdy bych měla zmáčknout spoušť a později se radovat z krásné fotky, spíš naopak, haha :D

Na rok 2015 budu vzpomínat hlavně v dobrém!

Šťastný nový rok 2016!



You Might Also Like

3 Comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe