Wishlist | 2016

9:02

Ahoj! 

Tento příspěvek  jsem pojmenovala trošku zvláštně, haha :D
Je to velmi random wishlist. Řekněme, že je to wishlist na rok 2016 - věcí je sice málo, ale tyhle věci bych si chtěla v roce 2016 pořídit.
Některé věci, jsou docela drahé, ale třeba se naskytne příležitost si to v průběhu roku koupit!

• 1. One Line a Day - diář na pět let; co stránka to den; každá stránka obsahuje pět řádků, respektivě políček; jeden řádek v celým diáři je jeden rok. Bohužel políčka jsou malá, každý den bych si do něj zapisovala např. pozitivní věci, které se odehrály.
• 2. Gramofon - já osobně jsem velká milovnice hudby, hlavně té ze 70' a 80' let, haha. Vždy jsem obdivovala dědův starý gramofon a zbožňovala jsem, když vytáhl staré oprášené desky a pouštěl mi je. Bohužel ten gramofon už nemáme, protože se rozbil a nešel opravit.
• 3. Polaroid - ne jenom, že mám ráda starou hudbu, ale také staré fotky. Slyšela jsem už tolik příběhů od svých prarodičů, že dřív se fotilo na Polaroidy a nebo foťáky s filmem. Ukázali mi některé fotky a já si to strašně oblíbila. Vždy jsem byla názoru, že každá fotky v sobě skrývá něco nezapomenutelného, i přesto, že fotím každou blbost. Líbí se mi hlavně, že fotka rovnou vyjede z Polaroidu a hned ji můžete někomu dát, řekněme na památku. 
• 4. Batoh Herschel - haha, k tomuto batohu nemám žádný důvod, proč bych si ho měla koupit. Snad jenom ten, že je strašně hezký. Teď už vážně :D, Žádný takový batoh nemám, mám jenom batoh do školy a potom samé malinké "taštičky a kabelčičky". Přece jenom, můj školní batoh je na pokraji smrti a tenhle by byl super, nejsem si jistá, jestli zrovna do školy, ale když máme zkrácené vyučování, či nějakou akci mimo školu, táhnu se se svým školním batohem, úplně zbytečně. 
• 5. Kosmetická taštička od Zoelly - nechtěla bych konkrétně tenhle typ kosmetické taštičky (viz obrázek), líbila by se mi snad každá! Např. tahle, či tahle. Zoella má krásné produkty, které se mi vždy líbily a ráda bych jí podpořila!

Snažila jsem se Vás, alespoň trošku inspirovat a byla bych moc ráda, kdybyste my napsali, jakých 5 produktů, byste si chtěli v roce 2016 koupit!

E.

You Might Also Like

11 Comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe