Girl Online

17:00



Jak už jsem se v několika článcích zmiňovala, strašně ráda čtu. Dnes bych Vám ráda řekla něco o knize Girl Online.


Girl Online jsem přečetla myslím někdy v říjnu a strašně jsem si jí oblíbila. Když jsem si ji kupovala nebyla jsem si jistá jejím výběrem, popravdě, přišlo mi, že kniha Girl Online se zařadí do kategorie unáhlených nákupů, kterých později vždy lituji.
Procházela jsem uličky v knihkupectví a po spatření Girl Online jsem hned vytáhla peněženku a šla k pokladně. Nikdy jsem na knihu nečetla žádné recenze, ale zaujala mě už jenom samotným obalem a také proto, že ji napsala Zoe Sugg, kterou velmi dlouho sleduji na YouTube. 

Příběh je o Penny, která  píše anonymní blog. Bohužel, ztrapní se před celou školou a video s trapasem koluje po celém internetu. Není to pro ní nic příjemného. Jelikož má hodné rodiče, vezmou ji na Vánoce do New Yorku, kde se seznámí s Noahem a samozřejmě se do něj zamiluje. Podělí se o tom na svém blogu, Noah má ale také tajemství. Později se provalí, kdo za blogem Girl Online stojí.

Kniha se mi doopravdy moc líbila, vžila jsem se do ní a mohu ji jedině doporučit. Hodně jsem se obávala, že se mi nebude líbit, ale jsem z ní nadšená. Říká se, že by se kniha neměla soudit podle obalu, ale podle mě knihu prodává i samotný obal a tato kniha má překrásný obal a hezké zpracování!
Pravděpodobně 8. 6. 2016 by měl vyjít druhý díl v češtině, na který se doopravdy hodně těším.

Četl někdo z Vás Girl Online? A co si o ní myslíte?


You Might Also Like

9 Comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe