Valentine Gift Ideas

13:30

Já Valentýna neslavím - nemám s kým a v mém věku je to podle mě brzo! Ať Valentýna slavíte, nebo ne, myslím si, že vaši drahou polovičku by určitě alespoň drobnost potěšila!
Připravila jsem si pro Vás pár tipů, jak vašeho nejbližšího potěšit! :)


1. Polštář se srdíčkama, či nějaký s vlastní fotkou není k zahození. Hodí se i jako doplněk na křeslo či postel.
2. Parfém je vhodný především pro ženu. Pokud si nejste jisti výběrem zkuste se podívat, jaký parfém Vaše drahá polovička používá a máte jasno. 
3. Manžetové knoflíčky se už moc nenosí. Přitom jsou velmi elegantní, honosné a ke košili vypadají vážně skvěle!
4. Hrnečky k sobě ladící jsou vhodným dárkem pro pár. Nemusíte je kupovat, můžete si je nadepsat sami. Stačí bílý hrneček očistit odlakovačem a lihovou fixou napsat daný text. Pokud se Vám nepovede daný text napsat, stačí přetřít odlakovačem a můžete pokračovat dál. Až budete spokojeni s výsledkem, dejte zapéct při teplotě 180°C do trouby na 30 minut. Nedoporučuji dávat do myčky, spíš je myjte ručně! Sama jsem si jeden vyrobila, vypadá doopravdy skvěle! :)
5. Pandora je teď velmi populární. Líbí se mi možnost dokupování přívěšků dle vlastního výběru. Mladou dívku určitě potěší!
6. Pánských peněženek není dost, dámských také ne! Sportovní peněženka nebo kožená - každá se hodí k někomu jinému!

Slavíte Valentýna? Jaké dárky volíte?

E.

You Might Also Like

7 Comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe