Spring!

17:00


Konečně začalo jaro!
Většina lidí má jaro spojené s alergiemi. Já naštěstí ne, za což jsem velmi ráda!
Vždy patřilo k mým nejoblíbenějším ročním období.
Jaro je strašně krásné, žádná zima, ale ne příliš velké vedro - tak akorát!

Zimní večery mě vždy unavovaly a nikdy jsem je neměla moc ráda. Jediné dvě pozitivní věci na zimě jsou Vánoce a horký čaj!

Jaro ve mně vždy vyvolávalo pozitivní pocity a cítila jsem se vážně dobře! Letos tomu nebude jinak.
Už se začalo oteplovat, přestala jsem nosit zimní kabáty s kožíškem a vytáhla tenčí bundu, kterou mimochodem nosím rozepnutou, protože je venku vážně příjemně.

Zjišťuji, že nedokážu popsat, jak se na jaře cítím, haha!

Určitě bych momentálně chtěla změnit dvě věci - vyřadit určitý lidi ze života a trávit více času s tím, koho mám vážně ráda!

A také bych se chtěla zapojit do Postcrossingu! Jde vlastně o to, že se na stránce vytvoříte svůj vlastni ID profil. Stránka Vám vybere určitého příjemce, kterému můžete zaslat pohled, na který můžete něco napsat. Pohled dostane určit číslo, které na něj napíšete a dotyčný po přečtení pohledu někam zadá číslo pohlednice a Vám se automaticky zobrazí, že pohled úspěšně dorazil příjemci! Zdá se mi to jako strašně super věc.
Moje spolužačka psala až do Číny!

Vím, tenhle článek je hodně, hodně, hodně krátký, ale chtěla bych jím "přivítat" jaro!
Berte tento článek jako menší inspiraci! :)





Máte rádi jaro, nebo dáváte přednost jinému ročnímu období?

You Might Also Like

4 Comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe