Yves Rocher

19:11


V dnešním článku, bych Vám ráda něco řekla o značce Yves Rocher - berte tento článek, jako menší recenzi!

Značka Yves Rocher je 25 let v České republice! Vznikla v La Gacilly (Francie). Produkty této značky především obsahují různé rostliny, oleje, vosky, másla či pryskyřice. Tato značka se snaží chránit přírodu a neznečišťovat ji. Nejen, že Yves Rocher vytváří různé sprchové gely, šampóny nebo hydratační másla/krémy, ale také má svou vlastní dekorativní kosmetiku a parfémy.
Jejich nabídka produktů je velmi rozsáhlá a každý si vybere.
Pokud se chcete dozvědět o Yves Rocher víc, stačí se podívat na jejich stránky s e-shopem, kde vše najdete..


Od značky Yves Rocher vlastním dva produkty. Jedním z nich je sprchový šampón/pěna do koupele s vůní čínské magnolie - úžasný! Pravda, je dražší (69,-), ale myslím si, že to za to stojí! Já jsem s tímto sprcháčem velmi spokojená a nemůžu si ho vynachválit. Po každé koupeli jsem se vždy musela natřít nějakým krémem, protože mám velmi suchou kůži. Když se umyji tímto sprcháčem, kůži mám po něm velmi jemnou a příjemnou.
Mohu ho jedině doporučit!


Druhou věcí je krém na ruce. Nejen že mám problém, že mám věčně suché nohy, ale trpím i na suché ruce. Proto nosím stále při ruce nějaký krém, abych si je kdykoli mohla natřít.


Budu se opakovat, ale i tento krém si nemůžu vynachválit!
Vyzkoušela jsem už hodně krému, ale nikdy žádný nepůsobil tak, jak jsem požadovala - tomuto se to podařilo. Stojí okolo 100,-, prodávají různé krémy s různými vůněmi.
 Myslím si, že značka Yves Rocher patří mezi výše postavenou značku, kvalitnější a její produkty jsou vhodné i jako dárek - o letošních Vánocích mě zachránila, haha!



Já jsem s Yves Rocher velmi spokojená a hodlám si koupit ještě pár jejich produktů. Nejsem si jistá, jestli mezi nimi bude již zmiňovaná dekorativka, ale uvažuji nad koupí šampónu na vlasy a dalšího sprcháče, ale tentokrát s jinou vůní!

Máte zkušenosti z Yves Rocher? Jste s produkty spokojení?

You Might Also Like

5 Comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe