Oriflame

9:35

Ahoj! :)
Dnešní článek bude o značce Oriflame. Je možné, že si někdo z Vás vzpomíná, že jsem psala článek o značce Yves Rocher (článek tady). Tentokrát přicházím s recenzí na tuto značku.

Produkty, které od Oriflame vlastním musím určitě kladně zhodnotit. (Nechci si tu hrát na nějakého profíka, jsem spíš amatér. Je to pohled 13ti leté holky.) Nijak velikou zkušenost z touto značkou nemám, ale i když jsem si od ní pořídila alespoň sprchový gel, byla jsem s ním velmi spokojená!



První věcí je Love Nature Corrective Stick s čajovníkem (po slevě 79,-). Tahle krycí tyčinka je velmi populární. Jde vlastně o oboustranný korektor 2v1, který z jedné strany pupínky ošetřuje (zelená část) a z druhé strany je zakryje. Korektor mi přišel nedávno, ale používala jsem ho denně a jak je vidět na fotce, skoro vůbec ho neubylo. Když jsem ho rozdělala, lekla jsem se odstínu, protože já jsem odjakživa strašně světlá a nikdy mi nic nesedělo. Jsem ráda, že mi ten odstín vyhovuje a že jsem rozhodla pro jeho koupi. Nedokážu říct, že by se mi počet pupínku či jejich velikost změnila. S krytím jsem velmi spokojená!


 Další věcí je štětec na pudr. Je to pro mě něco nového, ale chtěla jsem to zkusit. Jelikož byl ve slevě, rozhodla jsem se, že si ho koupím. Jediné co bych mu vytkla jsou tvrdší štětinky/chloupky, ale za 50,-, no nekup to! :)


Když už jsem si objednala štětec na pudr, nemohla jsem tam nechat oboustranný štětec na oční stíny.
Do školy si stíny nedávám, ale co kdyby nastala příležitost a já se neměla čím nalíčit. Byl za stejnou cenu jako předchozí štětec :) Zkoušela jsem ho jednou - stíny pěkně nanese, je jemný a příjemný na dotek.



Poslední věcí od Oriflame je pudr. Ten je ze všech zmíněných věcí nejlepší! :)
Odstín je přesně pro mě! Nanáší se dobře, je lehký a jsem s ním spokojená. Nemám mu co vytknout!
Cenu bohužel nevím, dostala jsem ho a jsem za něj opravdu ráda. :)
Bohužel už není k sehnání, ale za zmínku to stojí!


Vlastníte nějaký produkt od Oriflame?

E.


You Might Also Like

8 Comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe