Eleanor & Park

18:30

Kniha Eleanor & Park, je snad mojí neoblíbenější knihou. Líbilo se mi její zpracování, pointa i samotný desing knihy. Autorkou knihy je Rainbow Rowellová. :)


Eleanor přišla do nové školy, nepatřila nikdy mezi neoblíbenější a nejhezčí holky, ale uměla se oblékat, i když zrovna ne každému se její styl líbil. Každé ráno jezdila autobusem a pokaždé si sedala ke klukovi jménem Park. Chodil na stejnou školu jako ona.
Neměl ji rád a nerad s ní seděl. Když si četl komiksy, tajně mu Eleanor nakukovala přes rameno a četla si.
Nekomunikovali spolu, ale Park jí svoje komiksy půjčoval.
Jednoho dne se v autobuse chytli za ruku. Oběma to vyhovovalo. Dělo se tak každé ráno. 
Eleanor bydlela v malém domečku se svou matkou a nevlastním otcem. Nebyl moc sympatický, Eleanor nadával a matku mlátil. Nemohly ho opustit, protože věděly, že by jim ublížil. 
Eleanor začala s Parkem komunikovat, tajně se v noci scházeli a byli rádi, že mohou být spolu. 
Eleanořin nevlastní otec byl velmi náladový, když měl náladu pod psa, choval se nevhodně. Jelikož to Eleanor nemohla vystát, začala ho provokovat.
Nedopadlo to dobře, matka ji poslala ven z domu aby vše urovnala. Eleanor ještě ten den odjela pryč s Parkem, který ji doprovázel. Zpět domů se vracel bohužel sám!


Kdybych knihu měla zhodnotit jako celek, určitě bych hodnotila kladně. Když jsem knihu začala číst, nebyla jsem z ní nijak odvařená. Asi jsem od ní čekala ze začátku dost. Potom jsem se dostala do určité části knihy, od které jsem nemohla odtrhnout svou pozornost a zbytek knihy jsem přečetla jedním dechem.
Budu se opakovat, ale celý příběh je doopravdy krásný. Přečetla jsem už hodně knih, ne do každé jsem se vžila jako právě do téhle!

Tímto článkem bych Vám chtěla knihu jednoznačně doporučit. Určitě by se Vám líbila!

Četli jste tuto knihu? :)

Chtěla bych se na konci článku omluvit, že minulý týden nevyšel, tvořila jsem dva projekty, které jsem nemohla odložit a učila se na čtvrtletní testy.
Je možné, že v následujícím týdnu tomu nebude jinak, přede mnou je ještě mnoho písemek, na které chci být dobře připravená. Pokusím se ve volném čase článek alespoň připravit a později ho vydat.



You Might Also Like

6 Comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe