Favorite Things For Spring

7:47

Jaro je skoro za námi a léto těsně před námi! :) Nastala příležitost, abych Vám ukázala pár mých nejoblíbenějších věcí, které jsem si za jaro oblíbila. Nebude jich 500 ale možná jenom 5, 6, 10 - jak kdy! 
Doufám, že se Vám článek bude dobře číst! :)



Začala bych Antistresovými omalovánkami. Nejsem člověk trpící stresem, ale nervy před každou důležitou písemkou mám :D Přišlo mi zbytečné kupovat celý svazek omalovánek a tak jsem zvolila formu vlastního vytisknutí. Na internetu jsem si jednoduše našla několik omalovánek, které jsem si stáhla, popř. nějak upravila a vytiskla.

U některých omalovánek jsou jednotlivé části strašně malé, člověk se soustředí aby nepřetáhl a najednou úplně zapomene na stres (v mém případě na reformaci ve francii - vůbec to nechápu :D )
Existuje moc druhů antistresových omalovánek. Já mám nejradši mandaly :) Líbí se mi, když je celé vybarvíte!

Jako malá jsem malování a vybarvování naprosto zbožňovala a díky těmto omalovánkám se k tomu znovu vracím!


První věcí na fotce je kniha Papírová města kterou napsal John Green (jak jinak). Nemám v plánu Vám knihu nějakým způsobem spoilerovat, protože by to bylo asi na hodně dlouho. Ke knize se vztahuje i film, ve kterém hraje Cara Delevigne. Mám ji strašně ráda, pokud jste již četli nějaký můj článek, mám pod plexisklem její fotku.
Film jsem viděla a musím říct, že je vážně super!

Druhou věcí je svíčka z Ikey. Uznávám, že fotka není zrovna dvakrát kvalitní, ale můj foťák takovéhle věci skoro nezvládá.
Když jsme jeli do Ikey, už předem jsem věděla, že bych nějakou svíčku do pokoje chtěla. Stála jsem u svíček a vybírala si vůni. Nakonec jsem sáhla po vanilkové. Svíčka voní sladce, ale na druhou stranu příjemně! Je vidět, že už jsem si ji párkrát zapálila, haha.

Třetí věcí jsou náušnice z Avonu. Jsou to přesně náušnice, který jsem hrozně dlouho sháněla. Nikde jsem je nemohla najít.
Až když jsem si je koupila, roztrhl se s nimi pytel a byly skoro v každém obchodu, který jsem navštívila. Mám je doma už nějaký měsíc, takže už nejsou k sehnání. Říkala bych jim náušnice 3v1.
Dají se nosit jakkoli:  
Menší kuličkou do předu a větší dozadu
• Větší kuličkou do předu a menší do zadu
• A nebo můžete použít jenom menší kuličku

Slovo kulička asi není moc přesné! :D




Ve wishlistu (tady) jsem psala, že bych chtěla lenonky. Nebyla jsem o nich přesvědčená, moc se mi na mně nelíbily. Koukala jsem po jiných slunečních brýlích, ale žádné se mi nelíbily. Když jsem přišla do Nextu a podívala se na jejich nabídku brýlí, měla jsem jasno! Tyhle sluneční brýle se mi strašně líbí! Možná mi i sluší! :D Důležitější je, jestli se v nich především cítím dobře.


Šestou a poslední věcí jsou Slip - ony z CCC. Oblíbila jsem si je už v obchodě! Slip - ony od Vansu jsou asi hezčí, ale já sháněla nějaké jednoduché černé, které si budu moci vzít skoro se vším a tyhle můj požadavek splňují! Netlačí, teplo v nich bohužel je, ne že ne :)
Líbí se mi na nich především jejich jednoduchost!

Jaké věci jste si na jaře oblíbili? :)

Bylo jich hodně, nebo málo? 

E. 


You Might Also Like

3 Comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe