Wishlist | Summer 2016

18:10

Ahoj! :)
Léto se blíží - samotné počasí tomu napovídá. Chtěla bych si na léto pořídit pár věcí a napadlo mě udělat wishlist. Nebylo těžké na to přijít, některé z těchto věcí jsem chtěla už loni. Doufám, že letos si z wishlistu alespoň něco odškrtnu :)) 


1. Malé černé jsou klasika, myslím si, že by neměly chybět v žádném šatníku. No.. já je bohužel postrádám. Sháním jednoduché na ramínka - podobné těm na obrázku! Dají se kombinovat skoro se vším - k teniskám, k nějakým nízkým lodičkám.
2. Mason Jar jsem obdivovala na Instagramu už loni. Strašně jsem chtěla udělat si nějaký smoothie nebo jiný nápoj právě do téhle sklenice. Přemýšlela jsem, že bych si jí zkusila udělat doma, ale nakonec jsem to vzdala protože jsem nevěděla jak. Vzdala jsem to také proto, že jsem věděla, že sklenice nebude vypadat tak skvěle, jako kdybych si jí za 90,- koupila v Nanu-Nana, haha.
3. Lenonky jsou moje srdeční záležitost. Patří do řady 'hipster' doplňků. Procházím kolem nich doopravdy často, ale ještě jsem se neodhodlala k jejich koupí. Nejsem si jistá jestli mi sluší! Zatím z nich mám dobrý pocit, ale když nebudu přesvědčená tak si je prostě nekoupím, no.
4. Sluchátka Taylor - dokonalost sama! Sluchátka používám opravdu denně, tedy pokud je neztratím nebo nerozbiji. Líbí se mi jejich design a provedení - prostě boží!
5. Metalické tetování bylo hitem už minulé léto. Měl ho každý a já zase ne. Koukala jsem, že ho prodávají na stránce Golden Tats nebo na Dekorativce. Na léto jsou strašně super. Bohužel jsem nešika, každé tetování, které jsem si jako malá dělala (obvykle jsem je brala z Kostíků) dopadlo doopravdy špatně. Chyběla mi pokaždé nějaká část a obávám se, že teď by to skončilo úplně stejně.
6. Kniha Will Grayson, Will Grayson je nově přeložená kniha do češtiny a napsal ji velmi známý spisovatel John Green. Zaujala mě hned na první pohled. Když jsem projížděla recenze, zjistila jsem, že je mezi lidmi velmi populární a že se jim líbil především samotný příběh.
7. Vaflovač je dost vtipná věc :D Nedávno jsem dělala vafle v toustovači s tím, že jsem akorát vyměnila nástavce. Jelikož se nám toustovač hned vzápětí rozbil (byl asi 8 let starý), museli jsme ho vyhodit. Ale ty vafle byli tak strašně dobré, tak jsem se rozhodli, že si nejspíš pořídíme nějaký vaflovač. Bude léto, všude samé ovoce a k vaflím bude vážně super.
Posledně jsme si je dali s džemem - nepopsatelná chuť!

Jaké věci si hodláte pořídit na léto? 

E. 

You Might Also Like

3 Comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe