Summer Essentials

18:30

Čau všichni! :)
Léto a prázdniny jsou v plném proudu a jelikož mám pro nějaké věci slabost a úchylku a nedám bez nich ani ránu, připravila jsem si pro Vás článek, takoví menší Summer Essentials!


 První a asi největší věcí jsou pruhované šaty s límečkem. Jsou ze Zary a stály 590,- ale myslím si, že jsou tak dokonalé, že se cena dá v klidu přehlídnout! Miluji šaty, především v létě, protože se v nich cítím lépe, než v těsných džínách. 
 A tyhle nosím obzvlášť často.


Knihy - pokud jste už někdy na můj blog zavítali, tak víte, že knihy jsou nedílnou částí mého života, především v létě. Mám čas a chuť číst. Vybrala jsem dvě knihy, které bych si chtěla (znovu) přečíst. První je Girl Online, psala jsem už o knize recenzi, protože už jsem jí četla (článek tady), i přesto, že příběh se odehrává v zimě, chystám se si ji znovu přečíst (asi jsem jediná, které je jedno, jestli v létě čte knihu ze zimního prostředí, nebo naopak :D ) a druhá kniha je od Ladislava Karpianuse, Intr


Další věcí, jsou sluneční brýle, tyhle konkrétně jsou z Nextu a stály 119,-. Jsem za ně strašně ráda, už jsem je ukazovala v nějakém článku. :) 
Ta malá růžovo červená krabička, to je můj telefon. Jelikož jsem byla vždy nešikovná, povedlo se mi ten svůj minulý rozbít. Tenhle mám vypůjčený jenom na čas. Na telefonu jsou položeny mé nejoblíbenější náušnice. V létě nosím vlasy sepnuté obvykle do nějakého drdolu či culíku, takže náušnice hezky vyniknou. Jsou z H&M, byly k nim ještě další dva páry a stály ve slevě 70,-.


Už od mala miluji focení, ať se jedná o digitální nebo fotoaparát na film. Tenhle fotoaparát je právě na film. Je už docela starý, ale pořád fotí.. :) V létě se dá nafotit tolik krásných fotek, já sama už jich pár mám a jsem na ně doopravdy pyšná! A to jsem pouhý amatér a jsem schopná vyfotit i odpadky na silnici - sranda!


A protože je teplo, lépe řečeno vedro, strašně se potím. 
A proto tu nesmí chybět nějaký bodyspray. Tenhle konkrétně je od Avonu a voní po orchideji a borůvkách..

Které věci v létě potřebujete asi jako sůl? :)


S láskou, E.

You Might Also Like

2 Comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe