Comeback

10:48

Od bratra k narozeninám, jsem dostala strašně skvělý parfém od Vespy, proto tahle fotka | Grasitography
Hlásím se!
Jsem plná energie, dojmů a všeho možného. 
Mrzí mě, že jsem strašně dlouho nevydala žádný článek, omlouvala jsem se snad stokrát, ale když to prostě nejde, tak to nejde..
Zjistila jsem, že nemá cenu nic slibovat, protože obvykle z toho nic není - typickým případem je léto. Článků jsem měla vymyšleno hodně, ale nevydala jsem ani jeden. Po čase jsem si to uvědomila, ale byl začátek podzimu. Řekla jsem si, že chvilku počkám a uvidím, za jak dlouho mi psaní blogu bude chybět. 
A jsem zase tady!

Za nedlouho jsou Vánoce a chtěla bych pár článků s tímto tématem vydat. Jo, jo, jo, zase ty mé řečičky, ale tentokrát jsem si řekla, že se přemůžu a pár jich vydám. Hned první z nich by měl vyjít někdy v průběhu následujícího týdne :) Strašně se těším na Vánoce!

Víc už na srdci nemám. Doufám, že stále budete číst mé články a že se Vám tu bude líbit! :) 

S láskou, E.


You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe