Christmas | Gift Ideas

12:11

Každý obvykle touto dobou začíná shánět dárky. Někteří, jako například já, vše shání na poslední chvíli. Ale letos jsem se přemohla a většinu dárků už mám koupených! :)
Všechny tipy, které jsem si pro Vás připravila, jsou čistě jenom věci, které bych koupila já svým blízkým. Usuzovala jsem především podle mých rodičů a jejich věkovou kategorii!


Začneme mužskou kategorií do které spadá vlastně každý - táta, děda, bratr,..

1. Nedávno jsem u dědy objevila staré gramofonové desky, řekněme 100ks. Většina z nich je hodně, hodně, hodně retro. Mí rodiče na nich vyrůstali, ale bohužel nemáme možnost si je pustit. Jejich původní gramofon je zničený.
Gramofon je sice dražší záležitost, sama bych ho chtěla (určitě ne kvůli deskám z 80' :D ). Věřím, že by ho můj táta ocenil.

2. Hodinky jsou podle mě velmi praktický dárek. Konkrétně tenhle typ hodinek bych dala nejspíš bráchovi, můj táta si na nic dotykového nepotrpí. Líbí se mi provedením, ale to bych musela mít finance na to, abych si něco takového mohla dovolit. Bohužel je nemám, ale ti z Vás, kteří už chodí na brigádu a vydělávají si, řekněme, slušné peníze, si mohou takovéhle dárky dovolit,myslím si, že by tenhle dárek nebyl vůbec na škodu.

3. Předem Vás chci upozornit, že náramek pro muže je pouze jenom takový menší vtípek. Když jsem se byla podívat s tátou na Pandoru do jednoho klenotnictví/hodinářství/šperkovnictví, viděli jsme tam tyhle náramky. Docela nás pobavili :D Berte to prosím jako vtip. Někteří by to určitě ocenili - především ti, kteří nosí různé řetízky a tak. Neříkám, že se mi to nelíbí, ale tohle bych asi jako dárek pro mého taťku nezvolila.

4. Bialetka či French Press je něco jiného. Můj děda je milovník kávy, za den je schopen vypít průměrně třeba pět hrnků. Bialetka je podle mě skvělá. French Press je spíš modernější způsob přípravy kávy, ale také není k zahození! Líbí se mi, že se dá káva připravit i jinou formou než třeba z kávovaru, nebo klasika všech klasik, připravená za pomoci uvařené vody z konvice. Vlastně Bialetka a French Press jsou taky takové kávovary :D

5. Svetr, nebo jakékoli jiné oblečení, snad nemusím ani zmiňovat. Generace mých rodičů spíš ocení měkké dárky.

6. Ke kávovaru také nesmí chybět samotná káva. Tahle konkrétně je z Coffee to Home. Mají několik, řekla bych, desítek druhů z různých zemí. Oceňuji především, jakým způsobem Vám kávu doručí domů. Je krásně zabalená a není potřeba ji nějakým způsobem dále balit. Bohužel si ji musíte nechat namlet, obvykle v každém obchodu je nějaký mlýnek na kávu, nebo se již prodávají domácí mlýnky na kávu (např. tady), které stojí třeba okolo 400 Kč.

Je hodně možností, co tátovi (nejen jemu) koupit. Dále mě třeba napadli voňaví panáčci do auta.

Pokračujeme kategorií ženskou.
Řekla bych, že všechny, mnou zmíněné dárky, uvidíte skoro na každém rohu, což se dá trošku očekávat. Ale já sama z těchto nápad čerpám a obvykle skončím u některého z nich.

1. Parfém. Řekla bych, že už je to skoro klišé, ale podle mě potěší každou z nás. Moje mamka vlastnila od Calvina Kleina vůni. Milovala jsem jí! Tajně jsem se s ní voněla - mohlo mi být tak 10 :D
Pokud si výběrem vůně nejste jisti, podle mě bez problému se poraďte s dotyčnou osobou. Možná bude nejlepší, když si vybere podle sebe - alespoň budete mít jistotu, že ji plně využije.

2. Dárkové poukázky také nejsou na škodu. Na Zootu mají mnoho, mnoho, mnoho poukázek v rozmezí od 500 až do 10 000 Kč. Ale nejen na Zootu seženete dárkové poukázky, myslím si, že dnes už 90% řádně fungující obchodů prodává i tyhle poukázky. Pokud víte, v jakém obchodě obdarovaná/obdarovaný nejčastěji nakupuje, poukázka je podle mě nejvhodnější dárek. Dotyčného poukázka potěší a vybere si sám zrovna to, co se mu líbí!

3. Keepcup, je pro ty, kterým vyhovuje ranní čaj nebo káva na cestu. V tomto zimním období sama preferuji především termosky s horkým čajem. Po ránu mě docela probudí :D
Líbí se mi velmi provedení hrníčků, barvy a celkový vzhled. Pokud se nepletu, prodávají tři velikosti.

4. Pandora, či jiný šperk. Pandora je dokonalost sama o sobě. Nedávno začali prodávat medailonky, které můžete dát na náhrdelník nebo náramek. Do medailonku zakoupíte "ozdoby", které do něj akorát vložíte. Sama bych Pandoru hrozně chtěla! ♥

5. Oblečení, oblečení, oblečení. Nemá skoro cenu ho zmiňovat. Budu trošku navazovat na dárek č. 2. Pokud si naopak s výběrem, velikostí a barvou oblečení, jisti jste, kupte ho! :D


Rozhodla jsem se, že vytvořím ještě kategorii kamarád/kamarádka :D
Dělá mi hrozný problém koupit něco kamarádce, pokaždé nevím, co ji koupit, ale pár věcí mě napadlo :)

1. Happy Plugs patří do kategorie těch dražších dárků, ale i přesto, je to dokonalé!
Happy Plugs prodává dva typy sluchátek a 2m dlouhý kabel, např. k nabíječce.
Líbí se mi, jak je to originálně zabalené.
Naše věková kategorie (14 - 20) poslouchá písničky skoro pořád, takže si myslím, že tenhle dárek potěší!

2. Powerbanka ve tvaru jednorožce. Letos se s jednorožci roztrhl pytel! Skoro každý vlastní něco s jednorožcem. Mě tedy jednorožčí úchylka naštěstí nepopadla, ale mé kamarádky jo :D
Powerbanka sama o sobě je fajn věc, vždy se hodí - určitě není k zahození!

3. Knížka. V dnešní době moc lidí nečte, což je škoda. Ale pokud znáte někoho, koho knihy baví, není to vůbec špatná volba. Já čtu ráda, baví mě to! Stačí, když mě někdo vezme do knihkupectví a já se rozplývám skoro nad každou knihou.

4. Eos nebo jiný balzám.
(Upřímně, nevím co k tomu napsat :D ). Eos, na to, že je to pouhý balzám, není zrovna levný (dle mého názoru), ale stojí za to, nejen díky svému vzhledu, ale je vážně účinný. Prodávají velmi pěkné barevné kombinace a navíc, to balení je prostě rozkošné.

5. Nikdy jsem nevěděla, jaký dárek dát svému kamarádovi. Už jen proto, že nemám moc na výběr, přijde mi, že pro kluky se dárky někdy shání hůř, než pro holky, ale je to hodně individuální!
V dnešní době málo kdo, doopravdy málo kdo nehraje hry na počítači. Mí kamarádi v podstatě nedělají nic jiného. Jakákoli hra je podle mě skvělý dárek!

6. Monopod, neboli selfie tyč, bych asi kamarádovi nekoupila, ale podle mě to taky není špatná věc :D Třeba to někdo z vašich friends ocení!


Tímto bych dnešní  článek ukončila. Trvalo mi docela dlouho, než jsem vše sepsala. Pořád jsem velmi pomalá.
Chtěla bych ještě alespoň dva vánoční články vydat. Doufám, že budu mít čas a nebudu líná.
Dále bych chtěla ještě podotknout jednu věc. Jsou to pouze tipy. To, že jsem u některých dárků psala, že bych je té dané osobě nekoupila, neznamená, že je to špatný dárek. Jak říkám, jsou to pouze tipy! :)

Doufám, že jsem Vám alespoň trošku pomohla a nepsala se s tím zbytečně!


Těšíte se na Vánoce? 


E.



You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe