DIY | Distressed Denim Jacket

17:00



I přesto, že nejsem zručná, neumím stříhat ani nic, rozhodla jsem se trošku vylepšit svou džínovou bundu a upravit si ji.
A aby se na mém blogu objevilo také něco jiného, rozhodla jsem se připravit článek, ve kterým Vám sdělím, jak jsem si džínovku potrhala. Respektivě jakým způsobem!


Jednoduše jsem k tomu použila struhadlo, zubatý nožík, pinzetu, nůžtičky, krejčovské nůžky a odhodlání jakýmkoli způsobem zasáhnout do mé milované džísky.
Předem říkám, že je lepší mít doma malý struhadýlko, třeba na citrónovou kúru. I přesto že tím větším struhadlem pokryjete větší část džísky, je lepší mít doma ten malý. Trhá se to s ním značně líp a neupadne Vám přitom ruka. 
Pokud se rozhodnete dát si na džínovku ještě nějaké nažehlovací "obrázky", předem si rozvrhněte místa, kam je chcete dát. Lépe si potom určíte, kde džísku potrháte.
Upřímně, nikdy bych nebyla schopná zasáhnout do džínovky třeba za 600,-. Ta má je z Tesca za 130,- ve slevě a přece jenom, dělalo se mi to lépe, protože jsem věděla, že když to zkazím, nebude mě to tolik mrzet.


Nejjednodušší je džínovku na pár místech nastřihnout a nejhrubější stranou struhadla ta nastřihnutá místa odrbávat. Poté je dobré vzít pinzetu a některé kousky látky z potrhaného místa vytáhnout.
Je jenom na Vás, jak moc džínovku potrháte a jak velikou část.
Druhou variantou je zoubkatý nožík, kterým přejíždíte po džínovce a vytváříte prakticky to samé, co za pomoci struhadla.
Udělejte to tak, jak uznáte za vhodné.
Když budete mít pocit, že je potrhané místo málo potrhané, zasáhněte do džínovky víc. 
Já jsem se ze začátku docela bála jakýmkoli způsobem džísku potrhat, ale ke konci mi to bylo už úplně jedno. Džínovka má vypadat nedbale, ne do detailů přesná.


Určitě trošku potrhejte i okraje kapes, kapsy samotné a rukávy. Vypadá to skvěle!
Až budete spokojeni s výsledkem, džísku vyperte a nažehlete "nažehlovačky". Rozhodně je nenapařujte, ale přes nějaký kus látky, třeba kapesník, žehličkou nažehlovačky nejlépe přitlačujte a přežehlujte. 
Mimochodem, koupíte je snad v každé galanterii a nebo na internetu, například tady.

Ráda bych Vám vyfotila fotky, jak jsem to dělala, ale myslím si, že je to z textu snadno pochopitelné a řekla bych, že už při čtení samotných pomůcek Vám dojde, k čemu to potřebujete a jaký způsobem to s tou věcí uděláte. :)


Doufám, že se Vám můj článek alespoň trochu líbil. 
Myslím si, že není na škodu si takto džísku vylepšit - nevyjde Vás to draho a ani do toho nevložíte moc sil.

S láskou E.




You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe