Snít | Dokázat

16:30

Vůbec nevím, jak tenhle článek začít, mám v hlavě myšlenku, se kterou se chci podělit, šrotuje to ve mně,  ale doopravdy nevím jak začít, ale jde mi především o tohle..

Myslím si, že je dobrý mít stanovený určitý cíl i když se zdá na první pohled nesplnitelný. Myslím si, že je dobré jít si za svým snem a dělat vše proto, aby se splnil. V dnešní době podle mě není těžké něco udělat, máme spoustu prostředků, které můžeme použít, spoustu lidí, kteří nás mohou podpořit, někteří (já bohužel ne) mají spoustu volného času, který mohou věnovat svým zálibám.

Mým snem je zlepšit se ve fotografování, fotit publikovatelné fotky, které se budou ostatním líbit a především.. budu z nich mít dobrý pocit a budu s nimi spokojená.
Miluji fotografování, prakticky všeho. Fotím permanentně a neskutečně mě to baví, je to neodmyslitelná část mě! Občas chodím fotit spolužačky, ale mým "super skvělým" kompaktem nejde vyfotit vše.
A to je ten problém. K tomu, abych se mohla posunout dál, potřebuji kvalitní fotoaparát, nejlépe zrcadlovku. Neříkám za deseti tisíce, ale taková začátečnická zrcadlovka by se mi líbila.

Je hodně, hodně, hodně blbý, aby Vás tu 14ti letá holka poučovala a nebo Vám dávala rady do života. Mně samotné pomáhá, když si něco zásadního napíšu, když se vyjádřím, projevím a řeknu svůj názor.

Pokud chcete udělat nějakou důležitou věc, něco nového si pořídit a nebo třeba změnit svůj vzhled, udělejte to hned! Nečekejte, že se to nějakým zázrakem stane. A pokud chcete něco dokázat..

Pokračujte v tom.

Dělejte to, co Vás baví, ať je to cokoli. A nebo udělejte to, co chcete udělat.
Vaše úkony Vás budou posouvat dál, budou Vás motivovat. Nebude to třeba hned, ale časem ano.

Někdy mám pocit, že se svět pode mnou hroutí, často mívám období, kdy bych nejradši se vším sekla a na vše se vykašlala. Někdy mám pocit, že musím brečet, abych ze sebe všechny negativní věci dostala.
A proto je dobré vědět, že za Vámi někdo stojí, že je tu někdo, kdo Vás podpoří.
V mém případě je to moje mamka.

Doufám, že i Vám se podaří dosáhnout vašeho cíle :)
Hodně štěstí! ;)

E.


Tahle fotka je stará asi 2 roky, fotila jsem ji já a jsem na ni docela pyšná! :)

You Might Also Like

0 Comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe